niedziela, 16 marca 2014

81/ new balance and boyfriend jeans


Dzisiaj wyjątkowo luźna stylówka, dawno takiej tutaj nie dodawałam. Zdjęcia robiliśmy w zeszły weekend podczas przeprowadzki, więc postawiłam na totalny luz i wygodę. Wbrew pozorom nie śmigam codziennie w butach na obcasach i czerwonej szmince na ustach (którą swoją drogą szczerze wielbię!), ubieram się tak jak mam ochotę w danej chwili, raz jest to ołówkowa spódnica, za chwilę dresy i adidasy czy trampki. Gdyby ktoś kazał mi jednoznacznie określić swój styl, nie dałabym rady. 
W miniony weekend trochę musiałam się nadźwigać, jednak i tak największą robotę zrobił mój Bąbel ze swoim kolegą. Mieszka nam się super, w końcu bez rodziców i bez teściów haha :D
Często pytacie mnie o mój codzienny makijaż, kosmetyki, których używam. W związku z tym postanowiłam przygotować na ten temat osobny post. :)


H&M shirt and jeans / NEW LOOK jacket / ZARA handbag / ALDO sunnies / NB sneakers

pics Jędrzej Glanda


5 komentarzy:

  1. Tak jak lubię - modnie i wygodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !:D W sam raz coś dla mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej :) super:) bardzo mi się podoba- spodnie z aktualnej kolekcji ? właśnie takich szukam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupowałam latem (wówczas były w nowej kolekcji). Ciężko mi powiedzieć czy są jeszcze dostępne - ostatnio nie chodzę po sklepach :( jednak teraz ten model jest teraz bardzo popularny, więc na pewno coś znajdziesz :)

      Usuń
  4. Hej Diana, dopiero odkryłam twój blog bo szukałam w google stylizacji do new balance bo mam zamiar kupić sobię 1 parę tych butków. Uwielbiam flanele z H&M, najwygodniejsze koszule na świecie! Świetny pomysł na połączenie sneakersów z bardziej elegancka torbą z zary. Cudeńko, zainspirowało mnie to.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)