poniedziałek, 7 października 2013

67/ navy blue


Kiedy robi się zimno bardzo często podświadomie decyduję się na czerń, co raczej nie dziwi. Od jakiegoś czasu chętnie decyduję się na granatowe zamienniki. Dzisiaj pokazuję Wam trencz w tym kolorze (wspominałam o nim tu). Służy mi już dobrych kilka lat i spisuje się świetnie. Reszta stroju w nieśmiertelnej czerni, jedyne wzory to czaszki na chustce oraz podszewka trencza - nie ukrywam, że bardzo zwróciła moją uwagę przy zakupie. Kolejną rzeczą, którą mam w szafie od dawna są skórzane mokasyny. Dziś debiutują na blogu, w końcu mamy idealną porę na takie obuwie. Zostawiam Was ze zdjęciami! Udanego tygodnia! :*


ZARA trench and pants / GUESS handbag / H&M scarf / PILAR ABRIL moccasins

pics Jędrzej Glanda


3 komentarze:

  1. Gdzie mogę dostać te mokasyny? Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że kupiłam je w sklepie o nazwie Menbur, ale pewności nie mam.

      Usuń

Thanks for all comments! :)