czwartek, 2 maja 2013

20/ we love neons

Today's styling still warm, straight from the picnic. The sun and the views are just begging for color, so I decided to splurge. As if blacks did not exist. In today's post its premiere to my neon accessories - fluorescent handbag and sunglasses. I will not write much here, but I'll leave you with pictures. When I look at it until I smile. :) I hope that you will put in an equally positive mood!

Dzisiejsza stylizacja jeszcze ciepła, prosto z majówki. Słońce i takie widoki aż proszą się o kolory, więc postanowiłam zaszaleć. Jakby czerń nie istniała. Z dzisiejszym postem swoją premierę mają moje neonowe akcesoria - fluorescencyjna torebka i okulary. Nie będę się tu rozpisywać, tylko zostawię Was ze zdjęciami. Kiedy na nie patrzę, to aż się uśmiecham. :) Mam nadzieję, że Was wprawią w równie pozytywny nastrój!














ALDO bag and sunglasses / ZARA heels and pants / NEW LOOK jacket / H&M tee / ACCESORIZE necklace / MOHITO belt

Przypominam Wam, że mój blog bierze udział w konkursie i będę bardzo wdzięczna za wsparcie TUTAJ (klik) :) Dzięki!

8 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Torba rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska torebka. Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz te okulary, uwilbiam wszystko, co się mieni w ten sposób, ja niestety nie wyglądasz dobrze w tym ksztalcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik jest przepiękny!!! Uwielbiam:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  5. Gоod daу I am so grаteful I
    founԁ уour web site, I really found you by accident,
    ωhile I was sеarching on Digg fοr sоmething else,
    Nonetheless I am here noω and would just like tо sаy
    kuԁos fоr a remarkable post and a all round enjοyable blog (I also love the
    theme/ԁesign), І don't have time to look over it all at the minute but I have book-marked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the superb work.

    Feel free to visit my homepage; legal ecstasy

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć dziewczyny! Diana cudowna torebka!!! Neony jak dla mnie są hitem. Uwielbiam się wyróżniać a te kolory są genialne. Szczególnie czółenka i baleriny w takich kolorach mnie zniewalają. Może napisze o tym trochę na swoim blogu wkrótce. Powiedzcie gdzie się zaopatrujecie w takie ciuszki? Ja ostatnio zdobyłam to http://www.bonprix.pl/sklep/img/101535b2.jpg a w przyszłym miesiącu chyba się skuszę ne te koturny http://www.bonprix.pl/sklep/img/sandaly-z-odkrytymi-palcami-97118b2.jpg są genialne. Macie jakieś pomysły gdzie jeszcze można takie cuda wydobyć? Ja polece http://www.bonprix.pl/sklep/baleriny.asp

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)