poniedziałek, 22 kwietnia 2013

17/ new balance

Finally, it is time to present here my New Balance sneakers. I was looking for a good and reasonably cheap shoes to the gym. Fell on this brand. Shoes had to serve me for training and it ended up so that I run in them through the city, but not for training purposes. ;) They are super comfortable, much more than my Nike SB and they looks good not only with sports clothes. In this post I present them to you in combination with leather pants and a quilted jacket and a bag from Guess, but sometimes I even wear them with an elegant jacket and pink collar with studs, which you could see here (click). So all in all, my New Balance I consider the purchase of a very successful and very versatile. ;) And you, what do you think of this set?


W końcu nadszedł czas na zaprezentowanie tutaj moich adidasów New Balance. Szukałam dobrych i w miarę tanich butów na siłownie. Padło na tę markę. Adidasy miały mi służyć do ćwiczeń, a skończyło się tak, że biegam w nich po mieście i to nie w celach treningowych. ;) Są super wygodne, zdecydowanie bardziej niż moje Nike SB, a w dodatku fajnie się prezentują nie tylko ze sportowymi ciuchami. W tym poście przedstawiam Wam je w zestawieniu ze skórzanymi spodniami i pikowaną kurtką oraz torebką z Guess'a, ale zdarzało mi się nosić je nawet z elegancką marynarką i różowym kołnierzykiem z ćwiekami, który mogliście widzieć tutaj (klik). Tak więc reasumując, moje New Balance uważam za zakup bardzo udany i bardzo uniwersalny. ;) A Wy co sądzicie o tym zestawie?















 NEW BALANCE sneakers/ NEW LOOK jacket/ H&M pants/ GUESS bag

5 komentarzy:

  1. w jakim sklepie kupiłas buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Allegro :) są też na Sarenzie, ale zdecydowanie droższe. ze sklepów stacjonarnych widziałam w Soul :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia:) Super buty i kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja widze tutaj Ursus :P

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam NB! świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)