wtorek, 16 kwietnia 2013

16/ second hand shirt

With the new post, it is time for the second stylization from session photographed by Robert. Boho-inspired set. I found this very original shirt in secon hand few years ago. Honestly rarely wear it, but once that happens never pass unnoticed. Amazing how sometimes without knowing ahead of fashion. When I bought it in high school, the only comments that I've heard about it is the "original" + included a meaningful glance. Despite the fact that I went to art school! Now during a boom on studs, unusual cut the tops, rivets on the denim elements and an interesting combination of patterned fabric and denim does not impress you, but when I bought it a few years ago was a good rarity, although, as I wrote above, few people except for me to come to know it. I added for this shirt leather pants and cowboy boots. I must admit that I really like these pictures and looking at the current weather outside this mountain snow behind me make me smile!
  

Wraz z nowym postem przyszła pora na drugą stylizację z sesji sfotografowanej przez Roberta. Zestaw inspirowany stylem boho. Tę bardzo oryginalną bluzkę, która oczywiście gra tu pierwsze skrzypce, znalazłam kiedyś w second handzie. Szczerze mówiąc rzadko ją noszę, ale kiedy już tak się dzieje, nigdy nie przechodzę niezauważona. Niesamowite jak czasem nie mając pojęcia wyprzedzamy modę. Kiedy kupiłam ją w liceum jedyne komentarze, jakie słyszałam na jej temat to "oryginalna" + w zestawie to wymowne spojrzenie. Mimo tego, iż chodziłam do szkoły sztuk pięknych! Teraz pewnie w dobie wielkiego szału na ćwieki nietypowy krój tej bluzki, nity na dżinsowych elementach i to ciekawe połączenie wzorzystego materiału i dżinsu nie robią na Was wrażenia, ale kiedy kupiłam ją kilka lat temu była niezłym rarytasem, choć tak jak pisałam wyżej, niewiele osób poza mną się na niej poznało. Do bluzki dobrałam spodnie ze sztucznej skóry i kowbojki. Muszę przyznać, że bardzo lubię te zdjęcia i patrząc na aktualną pogodę za oknem ta góra śniegu za mną aż wzbudza uśmiech!



















SECOND HAND shirt / ZARA pants / ALDO boots / H&M jewellry

pics Robert Stasiukiewicz

20 komentarzy:

  1. jej, jaka oryginalna, a za razem świetna bluzka ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Stała czytelniczka Ewa mówi że bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał ta koszula to cudo ! IDEALNIE NA WIOSNE !

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka jest nieziemska , sama w sobie ma to coś , że reszta stylizacji jest tłem przy jej wzorach :) super :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz! Koszula cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście bluzka fajna!!! Łdna sesja!!!!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog, zapraszamy do dołączenia do nas :)* http://kateandbee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe ciepło bije z tych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest naprawde prześliczna, zreszta tak jak cała stylizacja :3

    wanna-be-fashion-girls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest meega ja bym jej nie założyła bo nie należę do odważnych ,ale Ty w niej wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz! :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wam bardzo za wszystkie komentarze!!! :* :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for all comments! :)