sobota, 30 marca 2013

11/ quilted jacket

This quilted jacket is a new one thing in my closet. I got it on women's day from my boyfriend. It is perfect jacket for spring - warm, comfortable and fashionable at the same time. I love it!
Another new feature are my pants from Zara, which are made of faux leather. I was looking for these pants for a long time, because I'm small and it's hard for me to find my size, but these are perfect!
I bought also similar in black, but more on that in future posts.
Stay warm and happy Easter! :*
 
Pikowana kurtka z dzisiejszego posta to nowość w mojej szafie. Dostałam ją od mojego chłopaka na dzień kobiet. Nie ukrywam, że to idealna kurtka na wiosnę - ciepła, wygodna i co tu dużo mówić - również modna. Już w sezonie jesiennym podbiła warszawskie ulice, moja trafiła do mnie teraz. Jak Wam się podoba? 
Drugą nowością są spodnie z Zary wykonane z pseudo-skóry. Poszukiwałam takich od dawna, jednak fakt, iż jestem malutka utrudnia mi kupno spodni idealnych. W końcu się udało! Kupiłam również podobne w kolorze czarnym, ale o tym w kolejnych postach.
Trzymajcie się ciepło i wesołego jajeczka! :*



 


 


 


 





 

 NEW LOOK quilted jacket / ZARA pants / ALDO boots / H&M scarf / KYOU beanie / RESERVED bag






2 komentarze:

Thanks for all comments! :)